Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emucap | użytkownik

imię i nazwiskokornel adresszczecin zarejestrowany17.05.2007 @13:12:36 ostatnio na stronie06.06.2014 @13:37:03

nie lubie HaDeeRów...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1718158
digarty0 komentarze2694 posty na forum2

komputer / sprzęt
fuji s9600, samsung digimax i6, komputer typu pecet

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+zeroq    06.10.2009 @22:47:35
odbudowujemy grupę nr2 czyli Szczecin - dołącz do nas - http://www.digart.pl/grupy/2/Szczecin
_______
...
~pozycja4    14.05.2009 @22:02:49
kiedys napisalem "jp" przy jakims digiarcie ktory mi sie spodobal
Bylem lekko pijany i nie moglem sie wysilic na nic lepszego jak "je***policje"
_______
"Dziś dzieciaki nie tagują, bo mają host i post..."
~GreenLady    04.04.2009 @20:28:35
nie wezme se, bo nie mam tu drukarkiiiii
_______
Fuck off and die.
~GreenLady    04.04.2009 @20:14:00
o jak mi sie podoba profilowe :P
_______
Fuck off and die.
~CarbonRabbit    26.03.2009 @01:04:21
ok,autoportret
~CarbonRabbit    26.03.2009 @01:02:17
masz zastzreżenia co do kategorii?
~zalanamarzeniami    23.02.2009 @02:48:48
bardzo się cieszę.
~soothing    19.02.2009 @09:03:54
domyślam się, chciałam zarysować trochę sytuację :P
_______
oglądasz? oceń
~soothing    19.02.2009 @09:02:23
dokładnie takie było założenie autora ciężko jest pstrykać z samochodu, gdy twój facet jeździ jak wariat :P
_______
oglądasz? oceń
~michaljeziorski    19.02.2009 @01:19:23
Krakoff..pozdrawiam :D
_______
-Tell me what is the problem in the modern world?
-Lots of things..money..materialism..obsession of money
-Where is God in the modern world?
-This not God in this modern World...they not believe in God any more.
~KCN    19.02.2009 @00:11:46
z filtra w mikroskopie, który pozwala na lepsze skontrastowanie elementów morfotycznych takich komórek, a takie duże jest żeby można sie było przyjżeć każdej komórce, która jest jak planeta zimna i zabójcza choć grzejąca się w słońcu swojego gospodarza
_______
Zrównać ostrym nożem wszystkie przeżycia...
Na przestrzeni się stępi…
~szibix    18.02.2009 @18:22:36
hehe a leciala jakas kaczka i fotke jej zrobilem !!
_______
-Nikt nie wie, co to jest dobre zdjęcie
-Zdjęcia są wszędzie. Jeżeli nie widzimy gdzieś tematu, to tylko nasza wina, że nie umiemy go dostrzec
----zapraszam do siebie-
~MarkisaDeLioncourt    14.02.2009 @00:29:11
ostre tam gdzie trzeba hehe thx :P
_______
-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. -Na litość boską, królowo czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ?To czysty spirytus. "
~willy86    12.02.2009 @22:56:45
dzięki wielkie za radę! sprzęt mam od niedawna wiec jeszcze troszkę zajmie mi czasu dopracowanie wielu rzeczy, poza tym niestety brak czasu nie pozwala mi na zbyt wiele... może jednak nie długo znajdzie się coś co wpadnie Ci w oko i kopsniesz jakąś 5 pozdro!

p.s lubię ciepłe kolory stąd ten pomarańcz
~willy86    12.02.2009 @22:17:28
szukałem fajnych zdjęć skoro już skomentowałeś moja ale hmm ciężko się tu czegoś dopatrzeć co rzuci się w oczy... poza tymi mostami
~Ufoludek112    12.02.2009 @20:59:37
bletta kręci się często
~iwakinga    12.02.2009 @20:34:56
nie, nie absolutnie.
jaki ten nasz digart mały
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~iwakinga    12.02.2009 @20:17:58
obserwujesz moją Wiolke
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~iwakinga    12.02.2009 @20:15:50
czemu znajomo?
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~Gadusiek    11.02.2009 @17:25:31
okej niech bedzie .
~Gadusiek    11.02.2009 @17:16:10
hm kiedy sie ryzuje ze zdjecia to sie kazdy szczegol dopracowywuje ;/ soory mam 6 z plastyki i taka tepa nie jestem ;/ ale spoko niech ci bedzie ze przefotoszopowane . xd
żal czasami . ale spoko jak nie pasowalo to okej klucic sie nie bede .
~Gadusiek    11.02.2009 @17:09:32
pasuje. ? jak bym ci tylko mogla udowodnic ze to narysowalam chetnie bym to zrobila ! Wpadaj do Gorlic to ci pokarze .
~Gadusiek    11.02.2009 @17:05:59
HB , miekki , HB twardy , Kreda oliwiowa i to tyle . a skaner dodal toche innego wygladyu . cieniowalam ołówkiem miekkim i kreda oliwiowa
~HXC    10.02.2009 @20:14:15
ostatnim czasem digart spadl na psy, powod pierwszy wplyw komercyjny onete.pl i ocen rewelacyjnych ktore staly sie poprostu bezwartosciowe. Opis moze i tak masz takie odczucia ok kazdy fotoamator rowniez taki jak ja moze cos takiego naspiac....
1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt